Priser

DRUKNER DU DINE KUNDER I INFORMATIONER?

Når man handler på en webshop, så er der mange ting man som kunde gerne vil informeres om. Hvornår kommer varen? Er der noget, der er i restordre? osv. Man kan dog også drukne i information.

Når man handler på en webshop, så er der mange ting man som kunde gerne vil informeres om. Hvornår kommer varen? Er der noget, der er i restordre? osv. Man kan dog også drukne i information. Får man eksempelvis en besked hver dag om, at varen stadig er i restordre, så er det måske lidt i overkanten. Et andet eksempel på et beskedflow, der måske kan være lidt i kanten, er følgende scenarie.

Besked ved følgende hændelser

Altså i alt 8 mails vedrørende én ordre!. Eksemplet er selvfølgelig ekstremt, og der findes måske ikke nogen webshops, der sender alle disse beskeder. Men en kombination af beskederne forekommer altid. Man skal derfor spørge sig selv om, hvor mange beskeder der egentligt bør sendes – og hvor mange man selv gerne ville modtage. Det kunne være en god rettesnor, så man ikke risikerer at miste kunden.

Tilbage til oversigten